Senaste nytt

Hilton London

Tostarp

Medlem
Generellt kan man saga att Hilton i UK inte är någon höjdare. Min erfarenhet är att Hilton i UK är det som outstanding ger absolut sämst 'pang-för-pengarna'.

Så om du inte absolut vill/måste bo på något i Hilton-kedjan så spendera pengarna på någon annan hotel-kedja.
 

Moco

Medlem
Har bott på de flesta Hilton-hotellen i London. Gemensamt för i princip samtliga är att de alla är väääldigt trötta och i behov av renovering.

Metropole är det absolut sämsta av dem alla. Jag tror inte att jag bott på något sämre hotell någonsin. Undvik till varje pris.
 
F

FCT

Guest
Har bott på de flesta Hilton-hotellen i London. Gemensamt för i princip samtliga är att de alla är väääldigt trötta och i behov av renovering.

Metropole är det absolut sämsta av dem alla. Jag tror inte att jag bott på något sämre hotell någonsin. Undvik till varje pris.
Kan håll med om att Hilton inte är så roligt i London, dock så borde du besöka landsbygden i vissa delar av Indien, Sydostasien och Kina. Du kommer längta tillbaka till Hilton i London då! :)
 

agehall

Medlem
Metropole är det absolut sämsta av dem alla. Jag tror inte att jag bott på något sämre hotell någonsin. Undvik till varje pris.

Du har uppenbarligen missat Paddington då. Det är ett av de sämsta Hilton jag har bott på. Tar Metropole vilken dag som helst före Paddington.
 
Toppen