För mig har det tagit ungefär tre vardagar efter genomfört köp.RollingStone skrev:Hur lång tid tar det innan poängen för poängbomben kommer in?Klicka för att utvidga...
Poängbomben är tillgänglig för alla medlemmar, har inget med köpsummor att göra.olo skrev:Vad krävs för att få poängbomben?Handlar ni för höga summor?Eller är de vara i vissa KF-föreningar det tillämpas? Någon utanför Stockholm som fått?Jag brukar få anpassade erbjudanden men utan poängbomb.Klicka för att utvidga...
Det innebär att man får grundpoängen när man använder sitt presentkort?fcx skrev:När man sedan använder presentkortet för att betala så får man ytterligare 1 poäng per krona.Klicka för att utvidga...
Korrekt. Om man visar MedMera-kortet.olo skrev:Det innebär att man får grundpoängen när man använder sitt presentkort?Klicka för att utvidga...
Jag handlade bomben i torsdags eller fredags och fick in poängen idag.flonken skrev:Jag köpte förra veckans bomb i fredags, inte fått mina extrapoäng ännu.Klicka för att utvidga...
Morgan skrev:Personligen tror jag på ny devalvering som annonseras ut i förväg och ingen mer kampanj.EU-lagstiftning anledningen.Klicka för att utvidga...
Nya regler från årsskiftet som begränsar hur mycket avgift som kan tas ut från handlarna när korten används. Eftersom det är från den avgiften som större delen av förmånerna har kommit, så minskar marginalen att leverera förmåner från.swadabe skrev:Vad för lagstiftning?Klicka för att utvidga...
RollingStone skrev:Hur lång tid tar det innan poängen för poängbomben kommer in?Klicka för att utvidga...
Rent krasst är det ju faktiskt Klarna som gör fel. Den "rätta vägen" är väl *egentligen* att klaga hos butiken man handlade, så att de i sin tur klagar hos Klarna. Det är ju underleverantören till butiken som gjort fel, och du är kund hos butiken.kakne skrev:Tidigare har jag fått 10.000 poäng i kompensation för varje månad med uteblivna poäng. Detta kommer de nu att sluta med. Alla krav på kompensation anser de ska ställas direkt till Klarna. Märkligt ståndpunkt. Jag är kund hos Coop och kommer fortfarande att kräva kompensation för den tid detta tar. Jag anser att det är helt orimligt att jag som kund hos Coop ska kontakta en tredje part för detta.Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Rent krasst är det ju faktiskt Klarna som gör fel. Den "rätta vägen" är väl *egentligen* att klaga hos butiken man handlade, så att de i sin tur klagar hos Klarna. Det är ju underleverantören till butiken som gjort fel, och du är kund hos butiken.(Ur perspektivet Klarna är du ju produkten och inte kunden, så du kan knappast kontakta dem)Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Dock kan jag säg att svaret gjorde mig tillräckligt irriterad för att lägga 20 minuter till på coopverify. Hittade felet. Det är så vitt jag kan bedöma en bugg som triggas i Coops webbserver. (De gjorde uppdateringen som använde token, och den var lätt att koda runt, men min runt-kodning triggade en bugg i servern..)Här finns en ny version som fungerar:coopverify.py 2016-01-14 · GitHubDirekt nedladdning av .py-filen:https://gist.githubusercontent.com/...5a2bf16bd8aa374b33eb7ebda9eddcf/coopverify.pyVore kul att se hur många mail deras kundtjänst får de närmaste dagarnaKlicka för att utvidga...
mha321 skrev:Dock kan jag säg att svaret gjorde mig tillräckligt irriterad för att lägga 20 minuter till på coopverify. Hittade felet. Det är så vitt jag kan bedöma en bugg som triggas i Coops webbserver. (De gjorde uppdateringen som använde token, och den var lätt att koda runt, men min runt-kodning triggade en bugg i servern..)Här finns en ny version som fungerar:coopverify.py 2016-01-14 · GitHubDirekt nedladdning av .py-filen:https://gist.githubusercontent.com/...5a2bf16bd8aa374b33eb7ebda9eddcf/coopverify.pyVore kul att se hur många mail deras kundtjänst får de närmaste dagarnaKlicka för att utvidga...
Men Coop (eller MedMera bank om man ska var precis, men låt oss hålla oss till Coop) har ju ingen som helst affärsrelation med Klarna.kakne skrev:Varken Klarna eller butiken jag handlar hos har något med Coops medlemsprogram att göra. Det är helt orimligt att en enskild butik ska kunna asvara för hela värdens olika medlems- och poängsystem. Om Klaran gör fel som påverkar Coops medlemsprogram så är det självklart Coops uppgift att se till att antingen Klarna gör rätt, eller informera oss om att köpa hos Klarna inte ger några poäng. Det är uppgifter som varken Klarna själva eller enskilda handlare ska sköta. Det är Coops jobb att göra det.Klicka för att utvidga...