karho
Medlem
om jag inte får napp här så kommer jag stå vid hissen och fråga varenda en om de kan gästa in syrran
Det kommer säkert gå fint, väldigt många kommer ju ensamma och är förhoppningsvis förstående och vänliga människor.
om jag inte får napp här så kommer jag stå vid hissen och fråga varenda en om de kan gästa in syrran
Om jag förstått det rätt så har inte första inlägget uppdaterats sedan man la in en spärr på hur länge man kan editera ett inlägg. Tyvärr är det inte möjligt att hålla inlägget uppdaterat längre. Det kanske går att göra via google docs eller liknande?@Magino: Med risk för att jag missat något i den långa tråden: är det fortfarande tänkt att första inlägget ska uppdateras för att innehålla en överblick över vem som är vart när? Eller är det lagt på is pga tid/resursbrist möjligtvis, fullt förståligt i så fall. Jag tycker tanken var kanon, och kan själv tänka mig att hjälpa till att sammanställa och uppdatera då jag är inne rätt ofta om det hjälper (om teknisk möjligt för mig att uppdatera någon annans inlägg, det får man väl fråga mod om).
Ja, og her er @bnr helt på forkant...Om jag förstått det rätt så har inte första inlägget uppdaterats sedan man la in en spärr på hur länge man kan editera ett inlägg. Tyvärr är det inte möjligt att hålla inlägget uppdaterat längre. Det kanske går att göra via google docs eller liknande?
Det är nog enklare att bara använda BA97 rakt av - då får man även större "publik" och det finns större chans att hitta folk som kan gästa.