Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

bonus2.jpg

Måste vara jag som tolkar infon i mailet på felaktigt sätt. "Klicka här och höj insatsen till 3 t/r resor, så kan du tjäna 30 000 Extrapoäng" tolkar jag som att man kan få dessa extrapoäng inte att man är garanterad dem ifall man genomför 3 t/r. När jag läser vad ni skriver här så verkar det som att man är garanterad dessa poäng så länge man genomför resorna?

Om så är fallet så undrar jag om detta är en bra resa som uppfyller kriterierna för 3 t/r. KLR-ARN-CPH-TXL och samma resa hem för 2999kr

Hur jag än svarar står det bara att jag anmält mig. Står inte antal t/r jag ska göra. Hur fick ni med det som lagt upp bild här.
Den bilden du postar är landningssidan för bekräftelsen. Det kommer också att komma mail där det står hur många resor du är anmäld för, men det dröjde några timmar innan jag fick det bekräftelsemejlet...
Edit: Så här står det i mitt mejl:
TACK FÖR ATT DU HAR ANTAGIT VÅR NYÅRSUTMANING
mhOnpJn7V_G7sK55rRBoQcJIQEdOAlzdHhQ-4_ev5qB3CoxW22c_PobIxAY15veuTiwtnCOyNrp6C4_2kxrIQdA=s0-d-e1-ft

Hej Jakob,

Tack för att du har anmält dig till Bonus Challenge. Du har satsat på att du kommer att göra 5 t/r resor med SAS mellan 8 januari och 29 februari 2016. Vi håller tummarna för att du lyckas – och att du får dina 30 000 välförtjänta Extrapoäng. Dessutom tjänar du självklart Baspoäng precis som vanligt på dina resor.

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS

Toppen