Senaste nytt

Fredagstråden™

@Tonton Själv sitter jag i Docklands i väntan på mitt flyg ut från LCY till DUB i eftermiddag. Hoppas att du dricker åt mig också ;) Blir ju dyrt här på LCY om man ska hålla på med det!

38ab0127e2aca97e78499cfd5cd233ea.jpg
Fredagsfika, nu i taxi hemåt efter fem flighter denna vecka så var fikat välförtjänad.

Jag gör som Lille Pär och skiter i det här.
En vecka med att röja upp i saker jag inte hade räknat med :(
Och till det rasade gångjärnen på en toalettsits där leverantören tror man måste komma åt bakifrån för att kunna byta (jättebra med tysk ingenjörskonst när man kaklat in skiten)
Som inte det var nog. Varningstexten "Drivlina" i bilen innebar att turbon byttes ut. Får väl säga att det var värt det. För man hade tvättat bilen både in- som utvändigt innan jag fick tillbaka den:)

Men jag är förtjänt av en Fika.
Skall återse en gammal kamrat jag inte haft att göra med sedan mitten av -90, Johnnie fick följa med hem från London.

Efter lite sena samtal idag kan det bli att jag får börja pendla till Stockholm igen.....i början av nästa år.....
Sitter och avnjuter en Glen Scotia och kollar nu på hotell som kan bli mitt "hem" i Stockholm.....men det blir väl att provbo x-antalet hotell innan man bestämmer sig:)

Efter lite sena samtal idag kan det bli att jag får börja pendla till Stockholm igen.....i början av nästa år.....
Sitter och avnjuter en Glen Scotia och kollar nu på hotell som kan bli mitt "hem" i Stockholm.....men det blir väl att provbo x-antalet hotell innan man bestämmer sig:)
Då ses vi på 400 på måndagar!

Jag brukade bo billigt nar jag pendlade till Stockholm forut, numera forsoker jag bo battre. Testade Nordic Light Hotel senast, tyckte det var ratt bra och avstandet till Arlanda Express var rikigt bra. Klart battre frukost and Radisson Blu(klart lugnare). Beratta garna vilka hotel du provar och vad du tycker om dom.

Toppen