Fredagstråden™
Tonton Medlem 11 December 2015 #5 132 Efter en riktigt lång skoldag så toppar vi den med en 5 minuter promenad till St Pauls för luciafirande. Tack för biljetterna @Canadien !
Efter en riktigt lång skoldag så toppar vi den med en 5 minuter promenad till St Pauls för luciafirande. Tack för biljetterna @Canadien !
Timotey Medlem 11 December 2015 #5 133 Lugn kväll i soffan, imorgon bitti bär det av till Berlin tidigt på morgonen
Najk Medlem 11 December 2015 #5 134 Hälsningar från Gran Canaria. Eftermiddagens GT blev en klassiker, Gordons, Schweppes Tonic och citron.
Hälsningar från Gran Canaria. Eftermiddagens GT blev en klassiker, Gordons, Schweppes Tonic och citron.
Cristoffer Cedergren Medlem 11 December 2015 #5 136 Veckans gärning: fått en kompis att boka med SAS ist för Norwegian till USA och nu funderar hen på att göra en OT till PLUS. Välkommen in i klubben säger jag
Veckans gärning: fått en kompis att boka med SAS ist för Norwegian till USA och nu funderar hen på att göra en OT till PLUS. Välkommen in i klubben säger jag
Bryant Medlem 11 December 2015 #5 137 Landade in i Palma idag och mötte upp fru och barn som åkte hit igår. Snart blir det pizza och kanske en Estrella.
Landade in i Palma idag och mötte upp fru och barn som åkte hit igår. Snart blir det pizza och kanske en Estrella.
Cristoffer Cedergren Medlem 11 December 2015 #5 138 Bryant skrev: Landade in i Palma idag och mötte upp fru och barn som åkte hit igår. Snart blir det pizza och kanske en Estrella. Klicka för att utvidga... Invig oss charterskeptiker i Palma! Vad kan du rekommendera där?
Bryant skrev: Landade in i Palma idag och mötte upp fru och barn som åkte hit igår. Snart blir det pizza och kanske en Estrella. Klicka för att utvidga... Invig oss charterskeptiker i Palma! Vad kan du rekommendera där?
Bryant Medlem 11 December 2015 #5 140 Cristoffer Cedergren skrev: Invig oss charterskeptiker i Palma! Vad kan du rekommendera där? Klicka för att utvidga... Jag flyttar mig utanför Palma och säger att oavsett vad du tycker om att göra så har du det här på ön. Jag var i Magaluf när jag var 18. Det var min bild av Mallorca fram till 2013 .
Cristoffer Cedergren skrev: Invig oss charterskeptiker i Palma! Vad kan du rekommendera där? Klicka för att utvidga... Jag flyttar mig utanför Palma och säger att oavsett vad du tycker om att göra så har du det här på ön. Jag var i Magaluf när jag var 18. Det var min bild av Mallorca fram till 2013 .