bnr
Medlem
Finns redan en tråd om detta
Eurobonus loyalty 3.0 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Fan, varför ska det va så svårt att söka på Tapatalk? Sökte på enbart titlar innehållandes "Eurobonus" i SAS-forumet utan träffFinns redan en tråd om detta
SAS har nämnt lite försiktigt att man arbetade på att kunna boka själv *A awardresor på SAS hemsida.
Någon som har hört mer om detta och status?
Ja, vad händer egentligen på den fronten?Kunde de återinföra Plus-awards samtidigt vore det ju onekligen nice...
OK, jag tar upp det också på SAS Dialogmöte fre 11 dec på Sturup.Sent svar, men det kommenterades på Göteborgs-träffen (minns inte att det är skrivet i den tråden) att det blev bortprioriterat under 2015-2016 för andra IT-projekt. Men SAS ville väldigt gärna ha funktionen (logiskt, bör kunna spara in en del personal/ge personalen tid för andra saker).
Jag och en annan person tog upp det (*A award bokningar) på mötet idag fick till svar att man arbetar på det.....kunde inte låta bli att fråga När detta skulle kunna beräknas vara klart....fick efter en stund ett krystat svar 2016. (vilket är ett svar jag inte direkt har förtroende för).OK, jag tar upp det också på SAS Dialogmöte fre 11 dec på Sturup.
Dom borde hyra in oss som konsulterJag och en annan person tog upp det på mötet idag fick till svar att man arbetar på det.....kunde inte låta bli att fråga När detta skulle kunna beräknas vara klart....fick efter en stund ett krystat svar 2016. (vilket är ett svar jag inte direkt har förtroende för).
Jag tog också upp problemet med överfull guldlounge på CPH och att man bör kunna dela upp denna dvs en separat avdelning för EBP/EBD.
Det tog dig till detta och det verkade inte som en "nyhet" för dem. Efter mötet så föreslog jag också till loungansvarig @Agö förslg på uppdelning.
Utmärkt, tack för det.Jag tog också upp problemet med överfull guldlounge på CPH och att man bör kunna dela upp denna dvs en separat avdelning för EBP/EBD.
Det tog dig till detta och det verkade inte som en "nyhet" för dem. Efter mötet så föreslog jag också till loungansvarig @Agö förslg på uppdelning.
Kanske din definition av att flyga mycket är lite annorlunda än de flestas...Drygt 648 poäng per dygn vardag som helgdag, dvs mer än ett inrikesben i minus varje dag eller en chicagoresa i business var tolfte dag ungefär.
De flesta normala människor, dvs inte sådana som häckar här, tycker nog att det är rätt mycket.![]()