Senaste nytt

Eurobonus loyalty 3.0

Dr. Miles

Expert
Angående kampanjen som nämns i intervjun funderar jag på om det brukar gå att tjäna baspoäng i kampanjerna eller om det bara är extrapoäng? Jag har bara varit med i EB ett drygt år.
Det har funnits enstaka kampanjer som gav extra statuspoäng men de är ganska sällan.
De flesta kampanjer ger endast extrapoäng = poäng för resor.
 
J

JPMorgan

Guest
Folk i gemen tror jag inte bryr sig. Vi härinne älskar däremot att både bry oss spekulera. Så chansen/risken att det uppstår besvikelse är troligen mångfalt mycket större här än hos gemene man ;)

Det är klart. Hur mycket flyger folk vanligtvis?
 
Det har funnits enstaka kampanjer som gav extra statuspoäng men de är ganska sällan.
De flesta kampanjer ger endast extrapoäng = poäng för resor.
Det brukar alltså vara så att man får 3ggr poäng. Så ger resan normalt 1000 poäng så får man 3000 extrapoäng, men du får fortfarande de "ursprungliga" 1000 baspoängen.
Sen har de haft kampanjer där det är statusgrundande baspoäng, men inte extrapoäng, som ges. Men då på utvalda destinationer osv. Inte alls lika vanligt dock.
 

Ricci

Medlem
SAS har nämnt lite försiktigt att man arbetade på att kunna boka själv *A awardresor på SAS hemsida.
Någon som har hört mer om detta och status?
 

Kandinsky

Medlem
Han bekräftar för Bonusfeber.se, att SAS under hösten kommer med en s.k. ”Point Race”, där det blir möjligt att få betydande rabatter på bonusresor. Exakt vad och när, det vill han ännu inte avslöja.

Blir det en ny bingobricka tro?

Vi är i slutet av November, känns som hösten har passerat.. Något som sett röken av något point race?
 
Toppen