Cristoffer Cedergren
Medlem
Haha! Några bitska kommentarer från CC än då?Dom är riktigt heta, minst 55+ trots några öl vid det här laget borde CC i mina ögon ha svalkat ned sig i ungdomens källa!!
Haha! Några bitska kommentarer från CC än då?Dom är riktigt heta, minst 55+ trots några öl vid det här laget borde CC i mina ögon ha svalkat ned sig i ungdomens källa!!
Ursäkta men jag förstår inte helt...Ännu ett fint exempel på hur man bör hantera seatblock. Sitter på SK400 från Köpenhamn till Stockholm. 12 rader Plus, jag på rad 9. På raderna 1-5 sitter man med blockerat mittsäte. Sedan är det rejält luftigt för att från rad 14 och framåt sitta trångt. Snyggt!
Haha. Klockar var nog lite för tidigt. Det ska vara bra gjort (jag antar att det framgick med all önskvärd tydlighet).Ursäkta men jag förstår inte helt...
Det är tråden "gjorde ni inte så bra", men var det seatblock och luftigt i plus eller ej?
Jo jag gissade på det, men eftersom du också skrev att rad 14 och framåt var trångt så blev jag lite förbryllad... Farligt att skriva innan man vaknat!Haha. Klockar var nog lite för tidigt. Det ska vara bra gjort (jag antar att det framgick med all önskvärd tydlighet).
Ja, om man vänder på det såg säkert de som satt trångt i Go detta som något SAS inte gjort bra.Jo jag gissade på det, men eftersom du också skrev att rad 14 och framåt var trångt så blev jag lite förbryllad... Farligt att skriva innan man vaknat!![]()