Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Ännu ett fint exempel på hur man bör hantera seatblock. Sitter på SK400 från Köpenhamn till Stockholm. 12 rader Plus, jag på rad 9. På raderna 1-5 sitter man med blockerat mittsäte. Sedan är det rejält luftigt för att från rad 14 och framåt sitta trångt. Snyggt!

Ännu ett fint exempel på hur man bör hantera seatblock. Sitter på SK400 från Köpenhamn till Stockholm. 12 rader Plus, jag på rad 9. På raderna 1-5 sitter man med blockerat mittsäte. Sedan är det rejält luftigt för att från rad 14 och framåt sitta trångt. Snyggt!
Ursäkta men jag förstår inte helt...
Det är tråden "gjorde ni inte så bra", men var det seatblock och luftigt i plus eller ej?

Har en bokning för 8 vuxna, 1 barn och ett spädbarn(USA). Blev tilldelade platser gratis, så länge inga problem. Men sedan tillkom en vuxen på en separat bokning och nu har jag ringt 3 ggr(kan inte välja online, då bokning stängs för detta pga infant) och vill se till att den personen sitter tillsammans med en i första bokningen. Helt omöjligt trots att jag är helt med på att betala, har haft liknande situation med både AA, BA, Qatar och United och det har aldrig varit ett problem överhuvudtaget. Förmodligen går det väl att ordna när incheckningen öppnar men då måste man ju passa den tiden, hur svårt kan det vara?

Haha. Klockar var nog lite för tidigt. Det ska vara bra gjort (jag antar att det framgick med all önskvärd tydlighet).
Jo jag gissade på det, men eftersom du också skrev att rad 14 och framåt var trångt så blev jag lite förbryllad... Farligt att skriva innan man vaknat! :)

Jo jag gissade på det, men eftersom du också skrev att rad 14 och framåt var trångt så blev jag lite förbryllad... Farligt att skriva innan man vaknat! :)
Ja, om man vänder på det såg säkert de som satt trångt i Go detta som något SAS inte gjort bra.

• Gilla
Reactions: Pho
Loungen på T4 är inte öppnad ännu.
Många som väntar. Vi gick till gate 34 för att kolla med en SAS kille om vad problemet är.
Tydligen är det någon student som jobbar för en underleverantör och den har försovit sig.
SAS, ni imponera verkligen med att hitta nya fuckups varje dag!
82e23c3f215b043c00ef996f7b6aeae9.jpg

Toppen