Varför inte komplettera med Amex i stället för att byta. God poängintjäning och (ett antal) fria loungebesök kompenserar lätt eventuell årsavgift för mig i varje fall.ulagun skrev:Funderar faktiskt på att bytaKlicka för att utvidga...
Varför inte komplettera med Amex i stället för att byta. God poängintjäning och (ett antal) fria loungebesök kompenserar lätt eventuell årsavgift för mig i varje fall.ulagun skrev:Funderar faktiskt på att bytaKlicka för att utvidga...
Nu har kortet gått ut och jag har inte fått varken nytt kort eller brev med kod vilket skulle ske. Hade glömt av ovan men blev påmind när kortet inte fungerade under veckan. Mail till Diners, vi får se hur snabbt de svarar...David skrev:Brev hem idag. Nytt kort skall komma "inom några dagar" och det gamla kortet spärras 30/11. Har inte hänt mig förut, 3 år som Dinerskund.Klicka för att utvidga...
David skrev:Nu har kortet gått ut och jag har inte fått varken nytt kort eller brev med kod vilket skulle ske. Hade glömt av ovan men blev påmind när kortet inte fungerade under veckan. Mail till Diners, vi får se hur snabbt de svarar...Klicka för att utvidga...
Enligt första brevet skickar de faktiskt ut både kort och kod, självklart i separata kuvert. Finns överhängande risk att mitt också åkt ut... :-(Fredrik skrev:Du skulle få ett brev med kortet. Brev med koden får du begära separat. Jag var sånär att missa kortet själv då det skickades i anonymt kuvert som jag på att slänga tillsammans med den dagens reklam.Klicka för att utvidga...