SAS jobbar som vanligt på att göra fel. Total fail med priority boarding av SK2031 UME-ARN idag. Man börjar med att borda rad 15 och bakåt samt ignorerar helt mina frågor om varför man inte kör priority boarding.
Inte ok! Fanns det några orsaker? Ibland verkar en del gatepersonal gör så när planen är sent, då de tror att det gör att det går fortare.SAS jobbar som vanligt på att göra fel. Total fail med priority boarding av SK2031 UME-ARN idag. Man börjar med att borda rad 15 och bakåt samt ignorerar helt mina frågor om varför man inte kör priority boarding.
UME har ju ingen SAS-personal numera... De är överköpta av Swedavia. Jag har aldrig varit med om en fungerande priority boarding från Umeå tyvärr.SAS jobbar som vanligt på att göra fel. Total fail med priority boarding av SK2031 UME-ARN idag. Man börjar med att borda rad 15 och bakåt samt ignorerar helt mina frågor om varför man inte kör priority boarding.
Det gäller väl i och för sig väldigt många flygplatser runt om i världen som SAS trafikerar. De allra, allra, allra flesta.UME har ju ingen SAS-personal numera...
Ja, så är det. Men i UMEs fall så är det SAS gamla personal och de gör ingen hemlighet av att de är besvikna.Det gäller väl i och för sig väldigt många flygplatser runt om i världen som SAS trafikerar. De allra, allra, allra flesta.
Trist att höra.Ja, så är det. Men i UMEs fall så är det SAS gamla personal och de gör ingen hemlighet av att de är besvikna.
Ja, så är det. Men i UMEs fall så är det SAS gamla personal och de gör ingen hemlighet av att de är besvikna.
Det här ingen ny situation, så dialogen finns sedan tidigare. Men det känns som överallt annars i SAS linjenät - när personalen väl ropar upp att det är PLUS och Gold/Diamond som boardar så lyssnar ingen utan alla boardar samtidigt. Precis som på de stora skandinaviska hubbarna tyvärr.Kontakar du SAS och påpekar det?
Det här ingen ny situation, så dialogen finns sedan tidigare. Men det känns som överallt annars i SAS linjenät - när personalen väl ropar upp att det är PLUS och Gold/Diamond som boardar så lyssnar ingen utan alla boardar samtidigt. Precis som på de stora skandinaviska hubbarna tyvärr.