jsn skrev:Återigen stort tack för alla tips! Hotellen ni har föreslagit ovan är tyvärr antingen fullbkoade, betydligt dyrare eller ligger oväntat till (Seven Dials). :SHar nu bokat Radisson Blu Edvardian VanderbiltSouth Kensington Hotels | Radisson Blu Edwardian Vanderbilti South Kensington "så länge". £317 för tre nätter inkl engelsk frukost och avbokningsbart till samma dag som incheckning. Gissningsvis bör jag ha med vaselintuben för att kunna komma in i rummet, så stort kan jag tänka mig att det är... Skall leta vidare när jag får mer tid.Har någon provat detta hotell (eller området, själva har jag aldrig bott i Kensington tidigare) så får ni gärna kommentera.Klicka för att utvidga...
Det är ett helt ok hotell och bra värde för pengarna tycker jag. Frukosten var typiskt engelsk men helt ok.jsn skrev:Återigen stort tack för alla tips! Hotellen ni har föreslagit ovan är tyvärr antingen fullbkoade, betydligt dyrare eller ligger oväntat till (Seven Dials). :SHar nu bokat Radisson Blu Edvardian VanderbiltSouth Kensington Hotels | Radisson Blu Edwardian Vanderbilti South Kensington "så länge". £317 för tre nätter inkl engelsk frukost och avbokningsbart till samma dag som incheckning. Gissningsvis bör jag ha med vaselintuben för att kunna komma in i rummet, så stort kan jag tänka mig att det är... Skall leta vidare när jag får mer tid.Har någon provat detta hotell (eller området, själva har jag aldrig bott i Kensington tidigare) så får ni gärna kommentera.Klicka för att utvidga...