Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Hej från bakre kabinen! Vi sitter och myser och skrattar åt SAS-damerna ombord som är surare än på hitvägen. Vägrade nyss en 2-åring mat! Stöter in i folk så dom vaknar! Berdrar folk till höger och vänster! Pratar illa om nya maskinen! Blir långt mail till Guldsupporten efteråt :)
Var sitter ni? Dom som är framme är trevliga i alla fall...

Hej från bakre kabinen! Vi sitter och myser och skrattar åt SAS-damerna ombord som är surare än på hitvägen. Vägrade nyss en 2-åring mat! Stöter in i folk så dom vaknar! Berdrar folk till höger och vänster! Pratar illa om nya maskinen! Blir långt mail till Guldsupporten efteråt :)
Från främre delen av GO, så upplever jag att det verkar svårt att få vagnen att passa smärtfritt i övergången från Plus till Go. När det blir smalare så smälller den ofta i.
De i CC jag har pratat med har varit på gott humör och varit entusiastiska över att äntligen få flyga mer longhaul och att det återigen satsas på Arlanda.

Däremot har jag förstått att fler CC på Arlanda har fått erbjudande om att flyga longhaul vilket förmodligen gör att en del är nya och osäkra. Dessutom är inte 330E likadan som de uppgraderade 330. Som exempel kan ljuset regleras i mood och styrka från bakre galleyt på de äldre men inte på 330E. Där är valet endast av/på. Finns även andra skillander, så som hur värmen regleras. Det verkar ställa till det för de som ännu inte vant sig med 330E.

Låter som samma crew vi hade CPH-IAD för drygt en månad sedan.. Trist !

God förmiddag från 6H på SK964 som idag flygs med LN-RKS. Första gången i nya C-kabinen och eg. första gången i long haul C med SK.
En rätt trevlig flygning med bra crew och helt ok mat. Var inte superlätt att sova dock, tycker det är lite trångt...
Annars bra!

Jag gillar nya kärran och C-kabinen men upplever det också som trångt när man skall sova.

• Gilla
Reactions: bnr
Hälsning från business kabinen på TK80 San Francisco - Istanbul (B773)
Har precis njutit av den bästa måltiden jag upplevt uppe i det blå, första gången med Turkish och är mycket nöjd med hård och mjukvaran :)

Toppen