spritfet
Medlem
Det har du iofs rätt iFlyger du ANA bägge vägarna eller bara på utresan? Du kan ju testa FCT på Frankfurt även med ankommande boardingkort, så länge som du flyger vidare med Lufthansa Gruppen.
Det har du iofs rätt iFlyger du ANA bägge vägarna eller bara på utresan? Du kan ju testa FCT på Frankfurt även med ankommande boardingkort, så länge som du flyger vidare med Lufthansa Gruppen.
Uppdaterad utresa efter strejk:
Bokningsklasserna ger 200% Eurobonuspoäng, så synd att klaga.
Så tolkar jag mina nya bokningsklasser Z (SAS) ger 2000p (+EB guld poäng?) till LHR och A (ANA) är 200%..Fattar inte, du kommer alltså få 200% EB-poäng trots att det är en bonusresa?
Tak, Lufthansa!Så tolkar jag mina nya bokningsklasser Z (SAS) ger 2000p (+EB guld poäng?) till LHR och A (ANA) är 200%..
Var det SAS eller Lufthansa som bokade om dig?Så tolkar jag mina nya bokningsklasser Z (SAS) ger 2000p (+EB guld poäng?) till LHR och A (ANA) är 200%..
Fattar inte, du kommer alltså få 200% EB-poäng trots att det är en bonusresa?
Lufthansa.Var det SAS eller Lufthansa som bokade om dig?
Vem bokade om dig dessa gånger? Det FFP som du använde eller det bolag som strulade (om det var något annat än ditt FFP) eller löste det sig på annat sätt?Inte helt ovanligt att man bokas om till revenue-klasser vid IRROPS även om man är på en award. Det har hänt mig ett par gånger och det är väldigt tacksamt när man är i F...