jumbooze
Medlem
Vilken lounge syftar du på? Al safwa?Jag frågade sist och de sade att den mest gällde ekonomi-passagerare med status och att businessloungen var bättre, jag fick min Krug i vilket fall...
Vilken lounge syftar du på? Al safwa?Jag frågade sist och de sade att den mest gällde ekonomi-passagerare med status och att businessloungen var bättre, jag fick min Krug i vilket fall...
Jag frågade sist och de sade att den mest gällde ekonomi-passagerare med status och att businessloungen var bättre, jag fick min Krug i vilket fall...
Vare sig vanliga Business eller First-loungerna har väl fått jätteimponerande recensioner vad jag har sett. Nu har jag inte varit där själv, utan har bara läst om dem på FlyerTalk.Är det någon som testat "First" loungen, alltså den man kommer till som Qatar Gold eller Oneworld Emerald? Är det något att stå efter om man händelsevis skulle flyga ekonomi med guldstatus?
Denne "first class lounge" er ofte fyldt, ikke plads til alle disse elite card rejsende. Intet at gå efter, desværre - "cattle-lounge". Det sjove findes i Al Safwa og i Al Mourjan loungerne, men her skal der være hvs. F eller C på dit næste boarding kort.Är det någon som testat "First" loungen, alltså den man kommer till som Qatar Gold eller Oneworld Emerald? Är det något att stå efter om man händelsevis skulle flyga ekonomi med guldstatus?