Senaste nytt

Qatar Airways nya förstaklasslounge i Doha öppnar i slutet av april

Är det någon som testat "First" loungen, alltså den man kommer till som Qatar Gold eller Oneworld Emerald? Är det något att stå efter om man händelsevis skulle flyga ekonomi med guldstatus?

Kan hälsa att den var riktigt dålig när jag besökte den i våras. Fanns knappt någon plats att sitta vid. På morgonen när jag var där erbjöd de tre olika pålägg samt lite frukt. Det fanns en vagn, dvs inget var kylt, där de hade vatten, juice, cola och någon mer läsk samt en hink med is i.

Om ni bespetsar er på att besöka Al Safwa First loungen, finns det stor risk att bli besviken. För två veckor sedan var loungen stängd för reparationer. Idag är loungen stängd igen i 4-5 dagar för reparationer av vattenskador. Uppenbarligen har det läckt från taket. Märkligt: Qatar är inte precis känt för mycket regn....

Kan hälsa att den var riktigt dålig när jag besökte den i våras. Fanns knappt någon plats att sitta vid. På morgonen när jag var där erbjöd de tre olika pålägg samt lite frukt. Det fanns en vagn, dvs inget var kylt, där de hade vatten, juice, cola och någon mer läsk samt en hink med is i.
Ja, Den er rigtig dårlig og skrabet med et sindssygt forstyrrende LED reklamelys der skifter ustandseligt i røde farver - det kommer udefra ovenfra glasloftet. Loungen er en skamstøtte for QR og ydmygende for Emerald korthavere. Ikke værd at besøge...man føler sig billig!

Toppen