matte_ante
Medlem
+1 på den. Sitter i go bägge sträckornaJag och en annan medlem ankommer med SAS 27/11 och drar därifrån på söndagen.
+1 på den. Sitter i go bägge sträckornaJag och en annan medlem ankommer med SAS 27/11 och drar därifrån på söndagen.
@Gustav Jonsson och jag är kvar 9/11. Vi åker hem på morgonen 10/11. Låter inte dumt, antar att vettiga skor behövs, typ joggingskor?Är det någon som är kvar nästa vecka? På måndag har jag inget direkt planerat. Skulle kunna tänka mig en hike över HKs gröna kullar, vore roligt med sällskap
@Gustav Jonsson och jag är kvar 9/11. Vi åker hem på morgonen 10/11. Låter inte dumt, antar att vettiga skor behövs, typ joggingskor?![]()
Ping @Gustav Jonsson - vad tycker du? Jag vill nog inte beacha men hike låter soft.Ja det är att föredra, alternativt ta oss till beachen eller bäst av allt är först hike sen beach
Går ju att köpa skor rätt billigt i HK
Min Shanghai Airlines flight var kraftigt försenat och det fanns ingen info om var och när vi skulle träffas, därför valde jag att stanna på hotellet att vila.Vad hände, blev ni magsjuka eller något annat som hänt, inte en live tråd.
@bnr, du brukar vara aktiv och rapportera, @Gustav Jonsson bilder!
Blev knappt respons här efter mitt sista inlägg men folk började svara i konversationen som några av oss har. Så vi körde på i den istället.Vad hände, blev ni magsjuka eller något annat som hänt, inte en live tråd.
@bnr, du brukar vara aktiv och rapportera, @Gustav Jonsson bilder!