Senaste nytt

Inofficiell BC-träff i Hong Kong lördag 7 november 2015

Nej... ska kolla på det när jag kommer hem ikväll.
Börjar bli väldigt tight, i "värsta" fall får vi ses på en drink/öl någonstans om vi inte får tag på bord till alla. Dock inte helt tydligt vilka som kan 2015-11-07.

Nej... ska kolla på det när jag kommer hem ikväll.
Börjar bli väldigt tight, i "värsta" fall får vi ses på en drink/öl någonstans om vi inte får tag på bord till alla. Dock inte helt tydligt vilka som kan 2015-11-07.

Jag har väntat i det längsta med att se om jag kan komma loss på lördag, men det går inte. Mitt 'kanske' blir tyvärr ett 'kommer inte'. Om det bara är en öl i lugn och ro ni är ute efter så föreslår jag Central Pier 3 (baren på taket). Väldigt basic men ändå så rätt...

Jag har väntat i det längsta med att se om jag kan komma loss på lördag, men det går inte. Mitt 'kanske' blir tyvärr ett 'kommer inte'. Om det bara är en öl i lugn och ro ni är ute efter så föreslår jag Central Pier 3 (baren på taket). Väldigt basic men ändå så rätt...
Tack för tipset! Hjälper rätt mycket, har haft så mycket på jobbet så jag har inte hunnit kolla något.
Synd att du inte kan vara med.

Är det någon som är kvar nästa vecka? På måndag har jag inget direkt planerat. Skulle kunna tänka mig en hike över HKs gröna kullar, vore roligt med sällskap

Toppen