christian-r
New member
F5 F5 F5JPMorgan skrev:Fortfarande inga svar på frågor. Huvudet i sanden???Klicka för att utvidga...
F5 F5 F5JPMorgan skrev:Fortfarande inga svar på frågor. Huvudet i sanden???Klicka för att utvidga...
Är det några specifika frågor du tänker på?JPMorgan skrev:Fortfarande inga svar på frågor. Huvudet i sanden???Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Är det några specifika frågor du tänker på?Klicka för att utvidga...
JPMorgan skrev:Vem är Paul J DeVries och Ramsey Quebin? Varför är presentationen av Paul direkt översatt från en annan hemsida?Klicka för att utvidga...
Just därför vore det väl otroligt tråkigt om allt försvann pga en oseriös aktör om nu detta var fallet?ChabbeT skrev:Vi har fått ett forum att hänga på helt gratis. Ett forum där jag träffat nya vänner, resekamrater. Ett forum som optimerat mitt resande med små medel till stora höjder. Ett forum där jag får tips och råd samt kunna ta del av kampanjer för att upptäcka nya platser.Oavsett vad intentionen är eller om det dyker upp reklam så är jag TACKSAM för att jag får vara en del av detta forum.Trevlig helg!Klicka för att utvidga...
Christiansson skrev:Förstår fortfarande inte varför du tycker att de måste skriva en speciell presentation för businessclass.se. Vad menar du problemet med att översätta en existerande presentation ligger någonstans?Klicka för att utvidga...
Ingen annan är forumägaren och de denne utsett att hantera forumet sätter agendan. Och det med all rätt förstås.gdaily skrev:"Varmt välkommen" var ju adderatSkämt åsido, jag tycker faktiskt att ni alla överreagerar. Skärpning.Framsidan kan man som redan nämts enklast strunta i, och i forumet är det v användare som gemensamt sätter agendan, faktiskt. Om vi bidrar med det vi kan så blir det genast bättre (själv skulle jag direkt anmäla mig som wiki-postansvarig för Ukriainan Airways, samt kryssningsbåtarna till Åland, om möjligheten fanns)Klicka för att utvidga...
Lite om vem Ramsey Quebin är står angivet i denna artikel, vet inte vad mer du vill veta om honom.JPMorgan skrev:Vem är Paul J DeVries och Ramsey Quebin? Varför är presentationen av Paul direkt översatt från en annan hemsida?Betalar dem själva för hotell och flyg som recenseras?Kommer man fortsätta översätta artiklar med Google Translate?Är väl det jag kommer på nu.Klicka för att utvidga...
Så kan man se det. Eller så kan man se det som att "företaget" lyssnar på "kunderna". Den modell du förespråkar känns inte 2015.Brandten skrev:Jag är lite kluven i hela den här diskussionen och vad jag tycker men i det stora hela tycker jag nog att det överreageras. Se det som vilket företag som helst, passar det inte kan man handla någon annanstans. Så länge man inte sitter med i styrelsen med aktieposter och rösträtt så är det bara att finna sig i det ledningen gör.Klicka för att utvidga...
Det är precis det som är kärnan i problemet. Den som bör svara och borde sitta inne med svaren väljer att inte göra det, alternativt inte kan svara. Jag vet inte vad som är värst egentligen.palmen skrev:Ledsen att jag inte kan ge dig mer svar än så.Klicka för att utvidga...
gdaily skrev:"Varmt välkommen" var ju adderatSkämt åsido, jag tycker faktiskt att ni alla överreagerar. Skärpning.Framsidan kan man som redan nämts enklast strunta i, och i forumet är det v användare som gemensamt sätter agendan, faktiskt. Om vi bidrar med det vi kan så blir det genast bättre (själv skulle jag direkt anmäla mig som wiki-postansvarig för Ukriainan Airways, samt kryssningsbåtarna till Åland, om möjligheten fanns)Klicka för att utvidga...
Jo, håller väl med dig till viss del med det också. Risken när ett företag lyssnar på alla kunder är att det är svårt att komma till beslut och enighet då det ofta är lika många meningar som människor.Agö skrev:Så kan man se det. Eller så kan man se det som att "företaget" lyssnar på "kunderna". Den modell du förespråkar känns inte 2015.Klicka för att utvidga...
Just dessa frågor ställdes lördag morgon vid 2, att de ska ha ett svar redan till lunch under lördagen ser jag som väldigt optimistiskt. En "normal" arbetsvecka tar slut på fredag eftermiddag/kväll.RickardG skrev:Det är precis det som är kärnan i problemet. Den som bör svara och borde sitta inne med svaren väljer att inte göra det, alternativt inte kan svara. Jag vet inte vad som är värst egentligen.Klicka för att utvidga...