Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Ok, hur bokar man detta egentligen? Jag vill ha min utresa fran MAN och hemresa fran ARN. Verkar bara vilja ge mig det bra priset om jag reser ut fran ARN.
Det är priser från Stockholm.
Du kan köpa enkelbiljett från Stockholm också, men andra hållet kan bli dyrt.
Det var ungefär likadant när jag försökte att köpa Hamburg-Stockholm T/R.

Det är priser från Stockholm.
Du kan köpa enkelbiljett från Stockholm också, men andra hållet kan bli dyrt.
Det var ungefär likadant när jag försökte att köpa Hamburg-Stockholm T/R.
Har just lyckats kopa en enkelresa for 4 stycken for under 1200 kronor, ruskigt billigt. Nu galler det bara att hitta en resa till ARN ocksa......

Har just lyckats kopa en enkelresa for 4 stycken for under 1200 kronor, ruskigt billigt. Nu galler det bara att hitta en resa till ARN ocksa......
Fördelen med de här billiga enkelbiljettern (ca 300 SEK inkl. skatter) är att man får tillbaka 156 SEK skatt (svensk flygskatt) när man avbokar den.
Ändring kostar 500 SEK + fare difference så det lönar sig inte att ändra, utan avboka och nytt är bästa val. :)

Blev bara en enkel bokad, jag hoppas att det kommer ett poangerbjudande som kan nyttjas for att boka resan till ARN. Far vara mycket nojd med att ha bokat resan hem billigt, hade redan bokat stuga I fjallen for veckan ifraga.....

Blev en resa till Dublin...

ARN-DUB t o r för SEK 547 med SAS känns nästan gratis. Visserligen Go Light, men ändå...

image.jpeg

Toppen