Kampanjen tog slut sista juni, tyvärr.henke12 skrev:Tack för tips!Har nu lagt 2 bokningar i Augusti! Gäller bara att komma ihåg vilket kort man ska betala medKlicka för att utvidga...
Kampanjen tog slut sista juni, tyvärr.henke12 skrev:Tack för tips!Har nu lagt 2 bokningar i Augusti! Gäller bara att komma ihåg vilket kort man ska betala medKlicka för att utvidga...
Bah, får iaf 1000 p!Meazza skrev:Kampanjen tog slut sista juni, tyvärr.Klicka för att utvidga...
henke12 skrev:Bah, får iaf 1000 p!Tack för upplysningen så jag slipper jaga poäng jag inte skulle fåttKlicka för att utvidga...
Layzedad skrev:Hur länge tycker ni man ska vänta innan man börjar efterlysa sina poäng? Hade en bokning med denna kampanj som avslutades den 23/8Klicka för att utvidga...
Meazza skrev:Apropå den här kampanjen - hur är det nu om man ändrar sin befintliga bokning? Hänger erbjudandet (dvs extrapoängen) med om man ändrar datum?Klicka för att utvidga...
Sjukt kul ☺njohansson skrev:37 rental cars - 2 days - 185,000 miles - FlyerTalk ForumsBästa trip reporten på länge?Verkar vara en svensk så kanske någon här i tråden?Klicka för att utvidga...
njohansson skrev:37 rental cars - 2 days - 185,000 miles - FlyerTalk ForumsBästa trip reporten på länge?Verkar vara en svensk så kanske någon här i tråden?Klicka för att utvidga...
Nu har dessutom "posterna" på 4000 poäng på mitt Eurobonus-konto försvunnit i efterhand! Kvar står bara posterna på 500 poäng.Meazza skrev:Jag har fått 500 + 4000 poäng för mina senaste två hyror (dvs 500 för lite). Någon mer som har fått det?Klicka för att utvidga...
Jag tror också att jag fick några tusen poäng först. Osäker på om det var 3000 eller 4000 samt en post på 500 poäng. Nu har den större av posterna försvunnit.Meazza skrev:Nu har dessutom "posterna" på 4000 poäng på mitt Eurobonus-konto försvunnit i efterhand! Kvar står bara posterna på 500 poäng.(Jag vet dock inte om också själva poängen har försvunnit.)Klicka för att utvidga...
Mmm, kanske det. Jag provar det också.Homer skrev:Om poäng försvunnit(?) från Eurobonuskontot så måste det ju vara SAS man ska kontakta i första hand.Klicka för att utvidga...