johnnywilde
New member
Fortfarande inga extrapoäng trots sweep den 7e....
Ringde du EB eller AMEX?Trox skrev:Jag ringde deem idag. Tydligen hade poängen fastnat och de var tvingade att lägga ett ärende för manuell flytt av dem.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Ringde du EB eller AMEX?Klicka för att utvidga...
kexxcream skrev:Nu så ramlade poängen in.Klicka för att utvidga...
samma härMarkusL skrev:Även mina, hade inte registrerat något ärende.Klicka för att utvidga...
Samma här. Det står 12 oktober men de kom in i går kväll eller i natt.kexxcream skrev:Nu så ramlade poängen in.Klicka för att utvidga...
Porsan skrev:-Kan man se vilket datum man har sweep?-Är det kopplat till brytpunkten eller fakturadatumet för kortet på något sätt?-Ser man på sitt Amexkonto när sweepen är genomförd som kontohändelse eller liknande?Klicka för att utvidga...
Tack för ditt svar!kexxcream skrev:Logga in på Amex Sverige och klicka på länken:EuroBonus-poäng för överföring till ditt EuroBonus-kontoär kan du se när sweepen gjordes för respektive månad.Klicka för att utvidga...
joemume skrev:Det tar några dagar från att Amex kört sin överföring tills att SAS visar det i EB-systemet. Så har det varit rätt länge, men jag har i alla fall hittills aldrig blivit utan poäng. Månadens poäng kom idag.Klicka för att utvidga...