Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Kul med Skellefteå, blir nog en tripp upp och kolla lite hockey, synd med inget Umeå. Gillar att de blandar upp med lite olika utrikes och inrikes.

Kul med Skellefteå, blir nog en tripp upp och kolla lite hockey, synd med inget Umeå. Gillar att de blandar upp med lite olika utrikes och inrikes.

Umeå verkar ju vara med om man klickar vidare... massor för 299:-

Attachments

• SAS.png
    SAS.png
    499,9 KB · Visningar: 252
Väldigt tråkiga destinationer och även om jag behöver både OSL, AMS och LHR i Oktober och November så hittar jag billigare flyg (med SAS eller andra roligare routings med andra bolag) på tex Kayak.com. Dock torskar man ju SAS Amex EB-Points då, menmen.

Perfekta destinationer säger jag! 974 kr t/r GOT-SDL är ett kanonpris och med en liten extrabokning till är EBG för 2016 säkrat. Perfekt för segment runs!

Lite tråkigt att priserna avser tur o retur endast. De datum jag behövde är redan från början dyrare. Letar jag upp en enkel hoppar priset från 399 till 567kr. Lite trist att marknadsföra som 399 enkel väg när verkligheten är en annan.

Nja, det håller jag inte med om, eller verkar i vart fall inte vara generellt så. Tittade precis på en biljett GOT-ARN den 1 december för 299 kr. Samma pris om jag väljer till en returresa på samma bokning.

Toppen