Tack igen för alla snälla kommentarer!! 
Tack så mycket! Det gäller att leva och uppleva medan man är 'ung'
Jag håller helt med om att en bemannad bar skulle vara strået vassare!
Det kanske är så att Thai drar longhaul-snöret vid 6h restid och därför klassas NRT-BKK som shorthaul, vilket innebär varken pyjamas eller kaviar. Nån annan som vet?
Det är bara att lyfta på hatten att du lyckats få till ett ANA-ben i first! Ser fram emot rapporten

Otroligt läcker rapport!! Ni lever verkligen livet!Jisses vad ni pimplar skumpa!! Helt rätt!
Loungeområdet på Thais A380 ser soft ut, men jag tycker att de kunde gjort något mer spännande utav det hela! Tex en bemannad bar som Qatar och Emirates. Thai har verkligen vackert porslin!! Dock lite tråkigt kan jag tycka att det inte serveras caviar. Vad har egentligen det med att göra att flighten bara är 5 timmar? Caviaren äter man väl upp på fem minuter? Av allt det goda ni ätit och druckit på resan tycker jag att den automatupphällda ölen ser godast ut av allt!
Vilken fantastisk maskin!
Tack så mycket! Det gäller att leva och uppleva medan man är 'ung'
Jag håller helt med om att en bemannad bar skulle vara strået vassare!
Det kanske är så att Thai drar longhaul-snöret vid 6h restid och därför klassas NRT-BKK som shorthaul, vilket innebär varken pyjamas eller kaviar. Nån annan som vet?
Underbar kontrast Dom P och Chang
Btw så har jag ett F leg med ANA från Haneda till Frankfurt under min julresa ;-)
Det är bara att lyfta på hatten att du lyckats få till ett ANA-ben i first! Ser fram emot rapporten