Senaste nytt

SAS halverar trafiken från Linköping

Försöker få dom att routing nu ska gå att välja LPI-CPH-ARN-HKG också.
Borde gå om man ringer till SAS - finns fares för den rutten.

jag vill kunna boka Lla-Arn-Cph-Lpi, men det var omöjligt så jag var tvungen att ge min business till SJ.

Helt oförstörbart att man kan fortfarande inte hitta alla resor (inkl. inrikes via CPH) via SAS.
Ja, det där är riktigt uselt. Det är ju inte jättemånga fares som behöver uppdateras.

e5c5c7f7223f5acf529c511745393494.jpg

Fick ett "goddag yxskaft-svar" av SAS idag.

Ja via PEK. Försöker få dom att routing nu ska gå att välja LPI-CPH-ARN-HKG också.

Tror du verkligen någon skulle välja denna tidsödande omväg? Det finns ju inte ens tider som passar varken till avgång eller ankomst på ARN. Jag menar att det är ju betydligt enklare och snabbare att ta dubbeldäckaren direkt till Arlanda på drygt 2 timmar. För mej är valet självklart, tåget till Arlanda.

Tror du verkligen någon skulle välja denna tidsödande omväg? Det finns ju inte ens tider som passar varken till avgång eller ankomst på ARN. Jag menar att det är ju betydligt enklare och snabbare att ta dubbeldäckaren direkt till Arlanda på drygt 2 timmar. För mej är valet självklart, tåget till Arlanda.

Nu glömmer du vilket forum du postar på... Det är ju massor av segment för en segment-run... Är övertygad om att det finns folk som skulle göra det om det gick.

Sorry, tänkte inte på det sättet @agehall @Cristoffer Cedergren Sitter i sedan jobbresandet, då gällde snabbaste förbindelsen från A till B. Vidare har jag en hustru som hatar byten på flygplatser om det inte är av nöden ett måste, det går inte ens att muta henne med en bra launge. Vi har gjort några byten på bl a CDG och det är ju inget man ser fram emot, även om man lyckas komma över en god kir royal.

Sorry, tänkte inte på det sättet @agehall @Cristoffer Cedergren Sitter i sedan jobbresandet, då gällde snabbaste förbindelsen från A till B. Vidare har jag en hustru som hatar byten på flygplatser om det inte är av nöden ett måste, det går inte ens att muta henne med en bra launge. Vi har gjort några byten på bl a CDG och det är ju inget man ser fram emot, även om man lyckas komma över en god kir royal.
När det gäller CDG så förstår jag verkligen din fru men när det gäller byten med SAS på CPH så tror jag det inte finns nått smidigare I Europa :)

• Gilla
Reactions: Alf
Toppen