Har du tillräcklig med EB-poäng för att utnyttja bägge vouchers till fullo? Isåfall är det nog värt att fundera på elite-kortet.Jag funderar på att skaffa ett Elitekort också, jag funderar dock på om det är värt det. Har ca 220k i spend hittills iår och behöver således 80k till, vilket jag inte tror är ett problem för att trigga en andra voucher. Funderar dock på om det är värt ytterligare 4000sek. Behöver egentligen inte de 20k eb poängen. Utan det är vouchern som drar. Några tankar?
Det känns som att det kanske inte är rätt tid att skaffa Elitekortet för dig nu.Jag har ca 50k poäng kvar nu efter att i närtid bokat 4 c biljetter, men det är klart 300k spend genererar "bara" 60k eb poäng. Det renderar ju i att enbart en voucher utnyttjas nästkommande år. Därtill kan man förvisso lägga betalio och flygande, men det är ju gränsfall kanske.
Nej jag har köpt 4C med 2stycken 2-4-1. Hade en sedan 2014 som var outnyttjad.Du har alltså bokat 4 st C-biljetter för poäng? 2 st med 2-4-1 och 2 st för fullpris?