Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon mer än jag som fått ett nytt Premium kort istället för ett Elite kort som man ansökt om?
Svaret kanske finns i denna 81 sidor långa tråd - ni lär ju i så fall ha påpekat det för Amex - hur lång tid tog
det tills ni fick det riktiga Elite kortet istället?

Det var nog första gången jag hör talas om det iaf och jag har hållit hyfsad koll på den här tråden. Visst kan jag ha missat det, men det är iaf inte vanligt.

Har du pratat med AmEx?

Inte heller jag har något minne av att ha läst det innan.
Har du haft Preminum innan och uppgraderat det till Elite?

Någon mer än jag som fått ett nytt Premium kort istället för ett Elite kort som man ansökt om?
Svaret kanske finns i denna 81 sidor långa tråd - ni lär ju i så fall ha påpekat det för Amex - hur lång tid tog
det tills ni fick det riktiga Elite kortet istället?
Jag uppgraderade från Premium till Elite. Fick nog 4 olika kort innan det slutgiltiga anlände.

Jag har et AmEx Elite, och har nu nått en spend på >150k efter egen berekning. Men var kan jag se det i app'en eller på när jag loggar inn på mitt konto på internet?

Jag har et AmEx Elite, och har nu nått en spend på >150k efter egen berekning. Men var kan jag se det i app'en eller på när jag loggar inn på mitt konto på internet?

Normalt ska du se det om du klickar på länken "EuroBonus-poäng för överföring till ditt EuroBonus-konto".
Då ska det finnas ute i högermarginalen.

Om det inte är korrekt där för du bytt kort eller något så behöver du ringa dem och kolla.

Hej allihop, ny här.
Tänkte skaffa ett Amex Elite och har förstått att det verkar bli dubbel glädje om någon inviterar mig. Någon intresserad?

Välkommen hit @Tiptip! Kul att du hittat businessclass och även upptäckt AmEx Elite. Det är onekligen ett bra sätt att skaffa poäng på.

Hoppas att du blir kvar här och deltar i diskussionerna - det finns mycket att lära av allt som finns skrivet här...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen