Senaste nytt

Hej då Amex Platinum...

Betalar Zlatan för sitt svarta ?

Annars blev jag en gång för väldigt länge sedan inviterad till Platinum. Fick dock ingen rabatt

Jag delar Agehalls åsikt. Jag har under flera år haft hög spend. Jag är övertygad om att Amex snarare anser att vi bör vara nöjda med att vi får mycket Eurobonuspoäng.
Förmodligen anser man oss som "säkra" kunder vilka man tydligen INTE behöver smörja med presentkort osv....

Allt beror nog på vilken lista man hamnar på hos dem när de kör sina marknadsföringskampanjer.

I min förra Amexresa blev jag även inviterad till ett väldigt tungt bolag inom Private Banking och Finansiell rådgivning. Kontaktad både per telefon och enormt fina och påkostade brev.
Enda orsaken jag kan tänka mig är att Amex blandat ihop valutorna när man sålde sina adresser.

Gjorde ett tappert försök när jag nu blir av med mitt Corp-card, att få prova på ett Platinum på samma villkor som deras Gold Card-erbjudande. Det blev fetnobben.

Jag måste säga att även om du argumenterat väldigt mycket för AmEx Plat, så har du ju i princip alltid även kunnat visa att det varit lönsamt för din del. Även om det inte är rätt kort för alla, så har det ju uppenbarligen varit det för dig under ett antal år.

Hoppas du påtalar för AmEx varför du byter ifall du bestämmer dig för att göra det!

Jag har bestämt mig för att behålla Amex Platinum tills vidare, men ändå skaffa ett Amex Elite för de dubbla "2-4-1".

Toppen