Flyerbandit
Medlem
SK638 igår - ingen seatblock. Jag (EBD) satt på XD och en EBD på XF. På XE satt en EBB. Var ej fullt i nån av klasserna.
Det var riktigt riktigt dåligt
SK638 igår - ingen seatblock. Jag (EBD) satt på XD och en EBD på XF. På XE satt en EBB. Var ej fullt i nån av klasserna.
Ja...Det var riktigt riktigt dåligt
Inte bättre att flyga SAS GO istället? Större chanser till ledigt mittensäte där än i PLUS.Seatblock funkade kalas för mig förr. Senaste 3 ggr i SAS Plus har jag dock alltid fått en person i mittensätet trots att det inte är fullt. Men men, jag köper annat än SAS nu när det går. Är trött på boskapsklassen SAS Plus. Är mittensätet ledigt är det en okej produkt, annars är det ju bara för bedrövligt tycker jag.
För att vi alla har olika preferenser när flyger kanske... Borde inte vara speciellt svårt att förstå tycker jag.Varför denna hets om ledigt mittensäte? Så länge man inte chartrat ett eget flyg får man väl räkna med att det finns andra ombord?
Jag har aldrig bett SAS kasta av någon. Jag tror inte heller jag sett NÅGON här påstå något sånt, så var du får den tolkningen ifrån förstår jag inte. Jag bara stör mig på att det finns lediga platser, men jag inte får seat block.Jo jag förstår ju att de som vill ha det önskar det. Det är nog mer mentaliteten bakom det hela som förundrar mig. Ber du busschauffören kasta av en passagerare också så du ska få ledig plats bredvid? De som absolut inte önskar pax bredvid sig kanske kan be om att få ta senare flyg om det vid gaten visar sig att planet är fullt. Eller föreslå möjligheten att köpa två platser fast man bara reser på en.