Vad tyckte du om hotellet? Alltid sagt till mig själv att jag ska ta en natt där nästa gång men blir ofta Sofitel eller marriott. Ska testa Hilton dock nästa gång. Men det är prisvärt eller?Uppgraderad till Excecutive Floor på Novotel Warszawa Centrum. 31:a våningen med fin utsikt. Ganska litet rum dock. Välkomstdrink och gåva (vatten, frukt och praliner). Den suddiga bilden är sviterna av gårdagens utekväll
![]()
Det var fint och prisvärt tyckte jag. Betalade 385 zloty för två nätter i standardrum o blev uppgraderad. Trevlig och hjälpsam personal och läget var utmärkt!Vad tyckte du om hotellet? Alltid sagt till mig själv att jag ska ta en natt där nästa gång men blir ofta Sofitel eller marriott. Ska testa Hilton dock nästa gång. Men det är prisvärt eller?
Tack för förklaringen, trodde att när man bor på 31 våningen så kan det vara mitt i molnen.Den suddiga bilden är sviterna av gårdagens utekväll![]()
![]()
Det var fint och prisvärt tyckte jag. Betalade 385 zloty för två nätter i standardrum o blev uppgraderad. Trevlig och hjälpsam personal och läget var utmärkt!
Novotel Barcelona City. Uppgraderingen till executive floor var klar redan innan vi kom. Hörnrum med fantastisk utsikt mot bl.a. Sagrada Familia samt en drinkvoucher till baren uppe vid poolen. Accor har verkligen lyckats fånga in mej i sitt nät när det ju alltid fungerar med uppgradering och ett trevligt bemötande gör ju inte saken sämre.