Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Javisst, skickar PM.

Startbonusen på amex elite är 18 000 poäng om du blir värvad. (Kräver att du handlar för 20 000 kr inom 3 månader)

Notera att de 20 000 poäng som det pratas om ovan i tråden, endast är statusgrundande, och inte poäng du kan resa för. Däremot är det tillräckligt för att du ska bli silvermedlem.
Startpoängen som man får vid värvning etc är vanliga EB som du kan resa för.

Någon som vill värva mig?

Något speciellt jag ska göra för att få 20.000 startpoäng? På SAS står det att startpoängen är 5-10.000.
Hej,
Nej, du får 20.000 baspoäng som räknas för din status när du skaffar elite, för att få de 18.000 extrapoängen (som du kan boka resa för) så behöver du handla för minst 20 000 kr under dina första tre månader som Kortmedlem

Jag fick mina 20.000p den 6 mars i år. Kan jag räkna med att dessa ramlar in i mars 2016. Detta är viktigt att veta eftersom mitt år slutar 31/3.

Kan informera om att det tar otroligt lång tid att få kortet just nu.... Har ringt en gång per dag nu och tillslut så sa dem att de för över 3000 poäng extra som plåster på såret då jag ''hotade'' att gå över till MC!

Hur lång tid har du väntat?
Hade hoppats på en snabb leverans då jag har lite större utgifter i slutet på månaden.

Skickade in för exakt 1 månad sedan :( Dem kör ju lite reklam just nu så förmodligen hög belastning.
Samma här, sa att jag har precis missat en spend över 150000kr och därav missat en 2-4-1, då gav dem mig 3000 poäng, känns ju nästan okej!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen