Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Deras system kan inte hantera så många beställningar på kort tid. Riktigt dålig mao. Kontakta Lensway för att få tillbaka pengarna för 8 leveranser. Dåligt poängvärde annars.

Jag pratade med dem häromdagen. Väldigt trevlig kundtjänst-medarbetare, inga problem att få pengar tillbaka, gick ganska fort att få tillbaka dem på kortet.

La ett antal ordrar när dealen var aktuell. Tyvärr blev leveransadressen fel(automatisk formulärsifyllning med felaktiva uppgifter).. Har nu fått mail från LensWay att ordrarna kommit tillbaka till dem, och att pengarna kommer återbetalas. Nu får man bara hoppas att poängen stannar på kontot, vore surt annars..Någon som vet hur det ligger till?

Beställde 43. Betalde för 43. Fick dock endast 18 krediterad. Än så länge ingen svar från EB shop på mina 2 mails (via formular)

Hoppsan hejsan 36 nya e-brev från Lensay/Klarna om återbetalning jo jag tackar. Får tillbaka med samma mynt ser jag.

Någon mer som har fått mejl med enkät från Lensway kundservice?

"Hej Flood,
pixel.gif

För ett par veckor sedan handlade du från oss.
Vi hoppas att du är nöjd och att allt har fungerat till belåtenhet.
...
Vi vore därför tacksamma om du kunde avvara någon minut och besvara några kortare frågor."
pixel.gif

Jag köpte några flaskor linsvätskor och fick upp ögonen för att lensway tar ungefär samma pris som netlens och dessutom ger eb-poäng, så en ny riktig kund har de i alla fall fått.

Gjorde tio beställningar. Har fått tre levererade. Skickade ett email och fick till svar att man tagit bort resten av orders. Dock utan att kreditera. Eller säga något. Jag svarade att jag inte vill bli krediterad utan vill ha varorna. Struntar fullständigt om deras system är dåligt eller har dålig kapacitet. Beställer man saker ska de skickas ut. Dåliga bortförklaringar imho.

Jag har varit kund hos Lensway i många år. Får jag ett dåligt svar tillbaka på min nuvarande förfrågan är det garanterat sista gången jag handlar hos Lensway.

Varför tog Lensway bort ordrarna? Vad har de för förklaring.
Det är säkert samma sak som hänt mig. Inte för att jag vill ha linsvätskan egentligen, men lite stör det mig ändå.

Varför tog Lensway bort ordrarna? Vad har de för förklaring.
Det är säkert samma sak som hänt mig. Inte för att jag vill ha linsvätskan egentligen, men lite stör det mig ändå.

Ordrarna registrerades aldrig. Lensway sytem kunde inte hantera flera ordrar på samma gång.

Toppen