Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fritiof

Medlem
Jag tror du kan vara aningen tidigt ute. Håll koll så dyker det nog upp platser vartefter. Jag tror inte heller att du ska lita så mycket på din kollega.
Finns gott om platser i alla klasser innan och efter men inte någon om man tittar från 17/3. Kollegan fick svaret av SAS men då gällde det Japan.
 

palmen

Moderator
Jag köper inte att det finns mycket god tillgång fram till 16 mars och efter 4 april men inte en (1) enda biljett där i mellan.
Möjligt att det aldrig släppts några biljetter dessa datum men jag tycker inte att det är konstigt att alla dessa biljetter är borta ca 4 månader efter att de har släppts på en tid på året när det är påsklov. Samma sak över jul/nyår då många också vill resa så är det inte konstigt om allt är borta 4 månader innan.
 
  • Gilla
Reactions: FCT

Fritiof

Medlem
Möjligt att det aldrig släppts några biljetter dessa datum men jag tycker inte att det är konstigt att alla dessa biljetter är borta ca 4 månader efter att de har släppts på en tid på året när det är påsklov. Samma sak över jul/nyår då många också vill resa så är det inte konstigt om allt är borta 4 månader innan.
ska väl släppas 300 dagar innan och jag har kollat sedan juni...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen