Senaste nytt

Vilka långlinjedestinationer tror du SAS lanserar under 2015?

Vilken eller vilka långlinjedestination/er lanserar SAS under 2015?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Tror starkt på att BOS blir en av destinationerna, gissar att även SEL dyker upp.
Känns som Norwegian fick nys om när SK skulle presentera de nya destinationerna och slängde ut ett PM om BOS för att vara först.
Vad är SEL?

Aha, Palmen redan svarat. Konstig förkortning att använda i vilket fall..

Hade ju varit fantastiskt till Los Angeles och Kapstaden från Arlanda. Blir mycket BA i business till dessa destinationer för min del som det är nu, hade ju varit grymt att kunna flyga SAS istället. Men jag tror ju inte det kommer bli så...

SEL var ny som förkortning för mig, fick titta upp det och visade sig vara Seoul :)
Precis som för STO, PAR, NYC, etc har de även en stadskod.
Vad är SEL?

Aha, Palmen redan svarat. Konstig förkortning att använda i vilket fall..
Inte ett dugg konstig. Precis som för STO, PAR, NYC, etc har även Seoul en stadskod.

När är det rimligt att dessa nya linjer kan komma igång? Klarar man av att få igång det till sommaren, eller blir det hösten/senare?

Precis som för STO, PAR, NYC, etc har de även en stadskod.

Inte ett dugg konstig. Precis som för STO, PAR, NYC, etc har även Seoul en stadskod.
Sant, det blir kanske Bromma - Gimpo...

Detta med förkortningar alltså (OT, fast den "bästa" jag läst här är inte flygrelaterad, utan det är ojmr, vilket jag tror skribenten ville skulle betyda om "jag minns rätt", alternativt en arkitektfirma...)

Toppen