Senaste nytt

Vilka långlinjedestinationer tror du SAS lanserar under 2015?

Vilken eller vilka långlinjedestination/er lanserar SAS under 2015?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
@Jacob om du får tid över med Rickard Gustafsson så kan du fråga honom hur det ser ut med bokningsläget/intäckt på nya Hong kong linjen och varför det är stor rea på dessa biljetter(?).

Som jag skrev i en annan tråd här på BC, så tror jag att den stora bonusrean i C på Hongkonglinjen, beror på det platsöverskott man fått under de veckor som man "tvingas" flyga med 340 i stället för den nya 330E.

Du mener spørge hvornår ruten rykker til København?
Ja, nästan....:)

Skämt och sidor, Rickard G sa för 1 år sedan att denna linjen var strategiskt placerad för att konkurrera med Finnair...och frågan är hur uthållig skall man vara.
Jag tror kanske att den skulle gå bättre från CPH.....MEN jag tror inte att den hade gett den avkastning som en långlinje bör göra.
Frågan är vad som händer 2016/2017 om nu Cathay börjar flyga HKG-CPH med A350....:rolleyes:

Last edited:
Utan kunskap i flygruttsplanering skulle jag chansa på Boston(Affärsresenärer) och Seoul(Affärsres. samt frakt) från Köpenhamn och Seattle(IT-folk) från Stockholm. Kanske inte optimalt, men dessa tre destinationer tror jag man argumentera för i dagsläget.

• Gilla
Reactions: olo
Toppen