Senaste nytt

COOP Medmera mer

Det känns lite som att man kanske får dubbla poäng men ej poänggrundande.
Men jag tycker det var lika diffust som du i mailutskicket.

Tänker att det är liknande brothers m.m
Dvs dubbla poäng på köp.

5 poäng per liter drivmedel på bemannade stationer och 3 poäng/liter på obemannade. 1 poäng/krona på allt annat. Coop-poäng alltså, så inte speciellt bra. Preem ger ungefär det dubbla om målet är Eurobonuspoäng.
Aha, inte de vanliga dubbla poängen som man får hos andra samarbetspartners alltså. Ingen bra deal alltså :(

5 poäng per liter drivmedel på bemannade stationer och 3 poäng/liter på obemannade. 1 poäng/krona på allt annat. Coop-poäng alltså, så inte speciellt bra. Preem ger ungefär det dubbla om målet är Eurobonuspoäng.
Var hittar du informationen? Eller sitter du på insider?

Har också upptäckt att det saknas poäng för köp jag gjort. Klagade och nu vill de ha kopior på dessa köp. Som om jag sparar dessa i ett halvår. Det är väl bara att kolla på kontoutdraget. Bland sämsta kundtjänst jag haft att göra med.

Hur löste ni problemet? För jag har verkligen inte lust att sitta och bocka av post för post. Tog för givet att sånt här fungerade.

Har också upptäckt att det saknas poäng för köp jag gjort. Klagade och nu vill de ha kopior på dessa köp. Som om jag sparar dessa i ett halvår. Det är väl bara att kolla på kontoutdraget. Bland sämsta kundtjänst jag haft att göra med.

Hur löste ni problemet? För jag har verkligen inte lust att sitta och bocka av post för post. Tog för givet att sånt här fungerade.

Min erfarenhet är att de är lättare att ha att göra med via Facebook-sidan. Där kan de inte vara lika inkompetenta som annars :)
Mycket knepigt att det inte har en automatisk koppling mellan kontoutdraget och poängkontot. Är det mycket som diffar för dig?

Jag körde klipp-och-klistra till excel, och satt sedan och bockade av. Det tog sin lilla runda tid...

Toppen