Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Ser fortfarande inga inkommande transaktioner på mitt konto. :/

Det skall komma ett mail också, "Du har fått extrapoäng"
Bekräftelsen får man inom typ 20 minuter.
För samtliga mina 14 beställningar har det varit på samma sätt.

Det verkar som något gått fel för dig. Du loggar in i portalen och klickar dig vidare till Lensway? Lensway verkade dessutom få mina uppgifter från portalen, de var förifyllda.

Japp, gjorde precis så. Sedan shoppade jag loss hos LensWay. Har dock inte fått några bekräftelser från LensWay heller, trots att jag betalade med kort.

Gjorde ett testskott en 22kr beställning, fick bekräftelse från LW, betalade med kort, får se om det funkar för mig...

Japp, gjorde precis så. Sedan shoppade jag loss hos LensWay. Har dock inte fått några bekräftelser från LensWay heller, trots att jag betalade med kort.
Bekräftelser är det riktigt dåligt med, har fått 3/47 bekräftelser.

Om någon undrar så verkar det vara en gräns (i alla fall på mitt SAS EB MasterCard) på 50 köp per rullande 24h.
Ringde vanliga kundtjänst som bekräftade att en spärr hade aktiverats och jag blev hänvisad till kreditavdelningen som i sin tur ställde lite kontrollfrågor... de var lite undrande till köpen och frågade om det var i någon verksamhet eller så, men det är det ju inte. :)
Sedan ställde de upp gränsen till 100 köp per rullande 24h i 10 dagar (går nog att få till annan gräns och tidsperiod om man råkar ut för detta)...

Ska man ta det lite lugnt nu eller är det bara att tuta och köra på?

Jag har fått kanske 5/10 bekräftelser. På de köp jag fått bekräftat har jag även inom 5 minuter fått mail från EB med "grattis, du har fått extrapoäng", och poängen har direkt satts in på EB kontot. Den andra hälften av köpen vet jag inte hur det gått med.

Gjort två köp nu med kort, (SAS EBMC) och det är registrerat som nya transaktioner på Mastercard. Men bara fått ett bekräftelsemail från LensWay och inget från SAS, dock har jag aldrig fått ett grattis mail från SAS när jag shoppat i shoppingportalen.
Nu ca 30min efter första order. Vi får se, lite onödigt om det inte kommer poäng då jag absolut inte har något nytta av några linsboxar. Men kanske är bra för något i framtiden.

Har beställt >10 fodral men fick väldigt få bekräftelsemail. Ringde upp LensWay och fick svar att deras system inte kan hantera multipla enskilda order på samma produkt till samma person så jag fick igenom väldigt få i slutändan. Kan vara ett trick att beställa t ex ett fodral och en linsvätska per dag t ex.

Toppen