Senaste nytt

Boka First Class med EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher

1-2 timmarför skatter låter inte kul men det har jag sluppit. Även på ganska komplexa award har det gått fort och varit relativt rimliga avgifter. Givetvis har jag gjort research innan. :)
Jo då de gör jag också, dom frågar mig: Ja de finns ju en snabbare väg dit om du vill ha den här flighten TG961,,,, Bla bla bla :D Nee jag gillar att flyga, varpå tystnaden uppstår i andra änden...

Jag bokade en lördag och då skulle dom återkomma, ringde efter 2 timmar o så hade dom löst de på 5 min...

Jo då de gör jag också, dom frågar mig: Ja de finns ju en snabbare väg dit om du vill ha den här flighten TG961,,,, Bla bla bla :D Nee jag gillar att flyga, varpå tystnaden uppstår i andra änden...

Jag bokade en lördag och då skulle dom återkomma, ringde efter 2 timmar o så hade dom löst de på 5 min...
Känner igen den totala tystnaden där den i luren undrar varför i helsike någon vill åka till NRT via FRA, SIN, HKG när det finns direktflyg med SAS. :D

Och att berätta att det finns andra first class som man inte kan boka för amex 2-4-1 tillför vadå?
Diskussionen handlade om det var värt att köpa till F om platsen blev ledig tätt inpå avresa, och mitt råd var att F i luften inte är något speciellt som inte andra bolag kan erbjuda men att markservicen i FRA är unik. Det hade inget med vilka bolag som går att köpa dessa award med. Dock. För din info så ingår både SQ och NH i Star Alliance och det går alldeles utmärkt att använda 2-4-1 med de bolagen.
Tillför gärna något konstruktivt istället för att komma med tämligen tomma kommentarer.

Vad tillförde du i den diskussionen? Nada.

Och att berätta att det finns andra first class som man inte kan boka för amex 2-4-1 tillför vadå?

Diskussionen handlade om det var värt att köpa till F om platsen blev ledig tätt inpå avresa, och mitt råd var att F i luften inte är något speciellt som inte andra bolag kan erbjuda men att markservicen i FRA är unik. Det hade inget med vilka bolag som går att köpa dessa award med. Dock. För din info så ingår både SQ och NH i Star Alliance och det går alldeles utmärkt att använda 2-4-1 med de bolagen.
Tillför gärna något konstruktivt istället för att komma med tämligen tomma kommentarer.

Nu tar vi det lugnt här! Kom ihåg vi är här för att hjälpa varandra och för att vi har ett gemensamt intresse som flygdårar ;)

Fortsätt gärna att diskutera det tråden handlar om, dvs 2-4-1 vouchern med SAS Eurobonus.
Om någon anser att den andra inte tillför något så behöver ni inte kommentera det, bidrar inte till bättre stämning och en sådan kommentar tillför inget heller.

//Moderator

Kom vi fram till om de gick att boka en eurobonus award inom 24 timmar till avgång. Alltså om jag idag skulle vilja boka och första flighten lämnar sStockholm 06:00 imorgon?

Toppen