Jakob Österberg
Medlem
Hej Daniel!Hej, jag fick igår mitt Coop medmera mer och info om att koden kommer i separat försändelse. Bara att vänta med andra ord.
Men nu ska det börja samlas eurobonuspoäng så det ryker om det! Går över från Supreme Card som jag haft sen 2007, så får se till att använda alla bonuspoäng där innan jag ev. säger upp det kortet.
Vet att det pratats om olika beloppsgränser tidigare men har inte lyckats få fram någon mer exakt info.
Vad är det för gränser att betala räkningar via betalo.se utan att ringa till coop´s kundtjänst så att de kan ta bort eller höja spärren? Både gränser / betalning och om det är någon gräns som också är tidsbestämd (t.ex. x-antal 1000kr / vecka eller månad)
Har också läst tidigare att det stått att man får bonus för max 100 000kr / månad via betalo men att flera medlemmar vittnat om att den gränsen inte verkar stämma utan att det i praktiken går att få mer bonus än så.
Tack på förhand.
//Daniel
Jag tror gränsen för spendering går runt 60 000 kr/8 dagar, sedan får man ringa kundtjänst (vardagar, dagtid) för att låsa upp kortet igen. Ska du göra stora inköp är det därför bättre att ringa innan och förvarna.
Det finns en gräns på 100 000 kr/mån via betalo, men som du säger så efterlevs den inte.