Senaste nytt

Eurobonus silver, tillgång till lounge

Detta gäller runt lunchtid samt att det är från F piren jag lär få gate. Men spelar ingen roll om jag går gå innan eller efter loungbesöket.
Det jag vill ha är möjligheten att sitta ner och äta något. Om en barnfamilj är där inne är inget större bekymmer bara jag får plats :)
Jag har använt SAS Pop up loungen på Arlanda T5 endast på morgonen (runt kl. 6 - 8) men den har aldrig varit full. Inte ens halvfull.
Däremot gamla SAS Business lounge (SAS Lounge) kan bli välbesökt men jag har aldrig sett den överfull så att det inte finns någon sittplats.

Nej, det är väl en av de stora skillnaderna. Men frågan är hur det borde vara nu under sommaren när guld-loungen är stängd.

Det var ju inte bra för sist (juni) jag var i pop up varianten sp fanns det inte för heller...
Såg nyss en som fick en laphroigh personligt serverad...

Men för pröva om det där med tre drycker är max på flighten istället, är det så får man väl ta diskussionen gällande EBD har fri dryck...
Största problemet är dock att laphroigh är betydligt godare än den de har på shorthaul....

ImageUploadedByTapatalk1436957568.041382.jpg

Se bara vad som mitt i allt skedde, kanske "SAS" följer BC mer och snabbare än vi tror :)

Toppen