Senaste nytt

Sembl och Senator, ut på tur, aldrig sur...

Dear Irving är en bar på Irving Place och 18th Street. Ligger mycket diskret här.. En av mina favisbarer i NYC. Detta är deras "Whiskey Business"

e87bf0f0e851fa397b384099655c179b.jpg

Jag har bott i USA i 7 år av mitt liv så jag är inte helt subjektiv i frågan. Men att gå ut en kväll på en bar i USA är ganska annorlunda.

Vart annars avrundas en runda med att bartenders bjuder på ett shot med Fernet med kunderna innan kunderna lämnar?

Galet!

Gomorron från New York! Precis vaknat för andra gången. 04.12 gick @sembl upp för att hinna med sin JFK-CLT flight.

Vi träffade på vår tjejkompis Madde med pojkvän i går. Det roliga med Madde är att vi träffade henne på BC.se julfest på Strand Hotell 2012, då även här har BC ett finger med i spelet!

Nu stannar jag själv i Fruktstaden tills på måndag. Skall ta mig till gymmet, käka frulle och sedan bestämma mig för en plan för dagen :)

Gick förbi denna ikonen i går:

e940dbf4f641e2bcd9e1df9c6fef0bed.jpg

Du kan inte fixa en bild på rekordhållarna?

Tjejen som har rekordet på 45 blev tvåa idag. Killen med rekordet på 67 har vunnit nu 2007-14. Stor grej detta, går live på ESPN 2..

Intressant att backar vi 20-25 år så käkade vinnaren 15-20 varmkorvar med bröd. Sedan kom den lilla japanen och höjde ribban till 40+

Då vaknade USA, och killen med rekordet på 67 höjde ribban till 55+ för att ens komma på pallen :)

Jag håller mig till saker jag kan, som att dricka en Blue Moon som återställare :)

ab53dbf57ed493c2b7803e9c18a5e375.jpg

@doc är väl i USA just nu, men är väl inte i NYC, han borde sätta stopp detta kan väl inte vara så hälsosamt ( nu menar jag korvätningen) @Senators intag av drycker verkar bara vara nyttigt, han ser ju ut som hälsan själv på Monks träffarna.

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen