Senaste nytt

EuroBonus 50% off till Houston denna helg

Jag bokade av min 50K poängresa till Houston, köpte en biljett för 11 K och kommer att få knappt 30,000 EB istället
Vistelsen blir en dag längre. Nu 16-19 juli.

Med lite kreativ matematik har du ju sparat 80 k poäng med den manövern, vilket räcker till LH F till USA (med 2-4-1). Med ännu mer kreativ matematik kan man säga att du köpt en förstaklassbiljett för 11 kSEK och fått en Houstonresa på köpet.

(tur att jag inte jobbar med ekonomi)

Med lite kreativ matematik har du ju sparat 80 k poäng med den manövern, vilket räcker till LH F till USA (med 2-4-1). Med ännu mer kreativ matematik kan man säga att du köpt en förstaklassbiljett för 11 kSEK och fått en Houstonresa på köpet.
)
@fcx exakt så här tänkte jag oxå, dock inte det här med LH F var jag inte inne på, kan bero på att jag inte kan utnyttja 2-4-1, tänker hoppa på det vid nästa årsskifte. Jag var nog inte helt fel ute i mina tankar, när en sådan smart person som Du tänkte lika.

Om nu inte Houston lockar (dock måste man verkligen ta Level 9-touren på JSC om man är det minsta intresserad av detta!) så vill jag slå ett slag för San Antonio också, trevlig stad med en del att se och sen inte allt för långt upp till Austin som någon föreslog. På vägen finns Lockhart som är något slags epicentrum för Texas BBQ, även om den bästa BBQ:n jag käkade i Texas var i Galveston på ett anspråkslöst hak mitt i ett bostadskvarter (tänk sunkiga kvarterspizzan, men ack vilken BBQ!).

Väl där finns en mycket trevlig, om än spartansk, shooting range :D
USA214.jpg

Black's Barbeque i Lockhart, väldigt hype:at men inte så bra som jag hoppats
USA230.jpg

Apollo-kontrollrummet som man endast får gå in i på Level 9-tour
USA140.jpg

Ett besök på The Alamo, kanske? Var självklart för mig som nörd i USA-historia :D
USA177.jpg

Nåja, nog bilder, jag är lätt till medel avis på er som kom iväg :D Enjoy your trips!

Toppen