Nej, två vänner ansluter från Stockholm (jag åker från Oslo).Stefan62 skrev:Ensam?Klicka för att utvidga...
Nej, två vänner ansluter från Stockholm (jag åker från Oslo).Stefan62 skrev:Ensam?Klicka för att utvidga...
perhording skrev:Hade hoppats på Lufthansa First t/r med FCT och hela härligheten, men det blev inte så. Blev i alla fall Fufthansa First på utresan, men via München. Naturligtvis dök det nu under helgen upp en möjlig hemresa på United med LH F från Philadelphia, men Tallin öppnar kl 09 på måndag vilket innebär 23 timmar till avgång. Note to self: Om man vill kunna ändra sin resa in i det sista (24h före avgång) så boka inte ett flyg som avgår före kl 10.00 en tisdag...Flygbolag: Lufthansa / AustrianKabinklass: First / BusinessAvreseort: StockholmDestination: New YorkEnkelresa eller Tur & Retur: T/RAntal poäng: 150 000 för två pers (Amex 2-for-1)Skatter&avgifter: Ca 3600 kr/persNär: 2015-06-02Bokad: 2015-05-19ARN-MUC LH2421 CMUC-JFK LH410 FJFK-VIE OS088 CVIE-ARN OS0313 Chttp://www.gcmap.com/mapui?P=ARN-MUC-JFK-VIE-ARN&MS=bm&DU=mi&SG=0.82&SU=mach&PM=*Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle MapperKlicka för att utvidga...
fcx skrev:Tips: det är inte 24 timmar som gäller, utan du kan omboka/avboka till och medarbetsdagen före utresan. Så du har hela måndagen på dig att ringa Tallinn!Klicka för att utvidga...
perhording skrev:Är det sant!? Då hamnar ju allt i nytt ljus! Tack@fcx!!Klicka för att utvidga...
Välkommen hit!RollingStone skrev:Bonusprogram: SAS EurobonusFlygbolag: SAS, LOTKabinklass: BusinessAvreseort: Stockholm (ARN)Destination: New York (EWR), Chicago (ORD)Enkelresa eller Tur&retur: T/RAntal poäng (per person): 110.000 (Amex 2-4-1)Skatter&avgifter (per person): 2.159 krNär: December 2015-Jan 2016Bokad: Juni 2015ARN-EWR ut med SAS.ORD-WAW-ARN hem med LOT.Mitt första inlägg, min första 2-4-1-bokning samt mitt första flyg i CTanken är att vi ska ta oss till Cancún, Mexiko men Tallinn hittade inga awardbiljetter våra datum + att jag fortfarande är 5.000 Eurobonuspoäng kort. Men iom att jag hittade ett direktflyg med SAS till NY i slutet på december ville jag säkra upp den i alla fall.Är det någon som har erfarenheter från att ha flugit business med LOT?Klicka för att utvidga...
Ses på Turks & Caicosöarna!kexxcream skrev:Bonusprogram: EurobonusFlygbolag: SASKabinklass: Plus, BusinessAvreseort: KöpenhamnDestination: HoustonEnkelresa eller Tur&retur: Tur & ReturAntal poäng (per person): 50000 x 2Skatter & avgifter (per person): 601 x 2När: 11-20 juliBokad: 5 junihttp://www.gcmap.com/mapui?P=CPH-OSL-SVG-IAH-SVG-OSL-CPH&MS=bm&DU=mi&SG=0.82&SU=mach&PM=*Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle MapperCPH-OSL SAS PlusOSL-SVG SAS PlusSVG-IAH SAS BusinessIAH-SVG SAS BusinessSVG-OSL SAS PlusOSL-CPH SAS PlusHoppade på kampanjen med 50% rabatt och ska bli kul att se en annan del av USA (varit mest i öst/norr/väst).Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:@kexcream åker du ifrån IHA den 19 eller 20 juli?Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:@kexcream åker du ifrån IHA den 19 eller 20 juli?Klicka för att utvidga...
Gnugnaf skrev:Riktigt bra bokning, jag sitter och sliter mitt hår för att komma till Florida. Frun i huset har hittat charter!!! till Kreta. Tack men nej tack.Hur många dagars stopp får du i MCO och kan man stoppa ytterligare en gång på vägen hem, ex NYC?Vill gärna få hemresan från PBI men hittar inget just nu.Klicka för att utvidga...