Något fel på kärran.SK945 inställd från Arlanda idag.
Vi väntar på reservdelar!
Ang ersättning så fick jag en voucher till mat på $12 vid incheckningsdisken.....
Något fel på kärran.SK945 inställd från Arlanda idag.
SK946 är försenad idag.
Någon som vet varför?
Ordinarie avgång var 16:25
Expected just nu är 21:00
Vad gäller nu?
23:00 nu!Nu blev den 22.30, ska med samma plan... de sa att det var Aircon som inte funkade... borde ge 600€ eller?
23:00 nu!
Pratade med personalen vid gaten nyss och vi väntar tydligen på en kärra från New York som skall vara här 21:00.
Jag vågar inte svara på det, enligt hennes bokningsbekräftelse så var AB 8008 en A330-200.Var AB8008 ett extrainsatt i första läget? Vare sig Flightradar eller Flightaware har med den flighten i sina tabeller.
Fick svar från Lufthansa igen där de avvisar mina krav.
"Boarding control systems are part of the airport technical equipment, and the failure of this system is therefore not in the control of airlines. For this reason we hope for your understanding that Lufthansa cannot accept liability for events that are beyond its sphere of influence."
Någon som vet om det stämmer det de skriver? Jag tror inte på detta. Visst måste det vara Lufthansas boardingsystem som används på flygplatsen. Det låter osannolikt att flygplatsen har ett boardingsystem som alla flygbolag använder. Boardingsystemet måste ju vara integrererat med flygbolagens bokningssystem.