Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Har jag varit med om många gånger och jag förstår inte hur man tänker, allt känns helt bakvänt. Premium kunder med hög status trängs, folk med billigaste biljetterna och utan status (nåja!) har det luftigt och fint :D

Kan väl vara någon form av vikt grej också? Men känns inte lika viktigt när det gäller Go faktiskt.
På vby-arn har alla plus oftast en hel rad för sig själva medans go sitter två per säte...eller?

och jag som var på trollhumör :(

skämt åsido, det är tråkigt när det blir på det sättet. Det skulle nog inte skada att flytta SAS Plus en rad bakåt i sådana situationer, förvisso kommer man väl då få hantera upp till sex arga minus-passagerare som blir spridda. Men det är ju inte där man tjänar pengarna...

och jag som var på trollhumör :(

skämt åsido, det är tråkigt när det blir på det sättet. Det skulle nog inte skada att flytta SAS Plus en rad bakåt i sådana situationer, förvisso kommer man väl då få hantera upp till sex arga minus-passagerare som blir spridda. Men det är ju inte där man tjänar pengarna...
Not my problem. Världen cirkulerar faktiskt runt mig, inte andra passagerare. ;)

Toppen