A
Aurora
Guest
LN-RKO landet i Zurich rundt kl.09-10 i dag morges.
Jag har ju då oturen att flyga 901 och 902 när det är 340 som trafikerar. Jag ser fram emot sommarens resa men inte riktigt lika mycket som du gissar jag (har dock funderingar på en LH F men om det kommer det mer i en annan tråd).palmen skrev:Ser fram emot sommarens resaKlicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Jag har ju då oturen att flyga 901 och 902 när det är 340 som trafikerar. Jag ser fram emot sommarens resa men inte riktigt lika mycket som du gissar jag (har dock funderingar på en LH F men om det kommer det mer i en annan tråd).Klicka för att utvidga...
Nej, egentligen inte, men beror lite på övergångsreglerna för voucher osv. Sen är ju 10k i skatter för två ganska mycket om man tänker efter. Ett schysst hotell i alla fall tre dagar.Dreamliner787 skrev:Vadå funderingar, det är väl inget att fundera överKlicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Jag har ju då oturen att flyga 901 och 902 när det är 340 som trafikerar. Jag ser fram emot sommarens resa men inte riktigt lika mycket som du gissar jag (har dock funderingar på en LH F men om det kommer det mer i en annan tråd).Klicka för att utvidga...
Vi åker business. Hur är business på LAN-kärran jämfört med vanliga business? Har aldrig åkt den.AABack2ARN skrev:SK901/902 trafikeras nog av en A340 under hela sommaren om man skall tro ExpertFlyer. Dessutom verkar den uteslutande utföras av LAN-kärran, dvs med en i praktiken obefintlig SAS Plus-kabin. (Men då blir det ju ändå enklare att acceptera att man vare sig får smoothie eller chips när man sitter i Plus)Klicka för att utvidga...
Den är bättre menar jag, hade den förra året. Var större skärmar iaf. Och bättre stol i liggande läge. Hoppas nu jag kommer ihåg rätt, men är 95% säker.Golfkillen skrev:Vi åker business. Hur är business på LAN-kärran jämfört med vanliga business? Har aldrig åkt den.Klicka för att utvidga...
Här har du lite bilder:Golfkillen skrev:Vi åker business. Hur är business på LAN-kärran jämfört med vanliga business? Har aldrig åkt den.Klicka för att utvidga...
WF789 skrev:Sas selger forøvrig ikke Plus på 901/902 i sommerKlicka för att utvidga...
Spännande, snart måste SAS avslöja någon ny destination för sina 330/340 flotta.Agö skrev:Källor till check-in.dk menar att även en fjärde A340 kan komma att få den nya kabinen (Gudrod Viking, LN-RKG). Sedan tidigare är det ju planerat att Adalstein Viking (OY-KBA), Astrid Viking (OY-KBM) samt Godfred Viking (LN-RKF) får den nya kabinen.Garanti for nye kabiner i A330´ere hos SASKlicka för att utvidga...