Timotey
Medlem
Älskar det där man bokar en resa bara för resandets skull.Fungerar inte för mig att ta mer ledigt, och det räcker med Hosuton 1 gång detta år. Har fortfarande inte kommit på vad f*n jag ska göra där![]()
Älskar det där man bokar en resa bara för resandets skull.Fungerar inte för mig att ta mer ledigt, och det räcker med Hosuton 1 gång detta år. Har fortfarande inte kommit på vad f*n jag ska göra där![]()
Åka ANA F finns det många bra anledningar till. Men just Houston lockar inte över huvud taget, kanske får revidera det efter att alla varit där nu i sommar.Älskar det där man bokar en resa bara för resandets skull.
Hvorfor skulle man ellers booke en rejse?Älskar det där man bokar en resa bara för resandets skull.
Houston er ikke målet - det er kun et stop på vejen mod målet!Åka ANA F finns det många bra anledningar till. Men just Houston lockar inte över huvud taget, kanske får revidera det efter att alla varit där nu i sommar.![]()
Köp ett Houston Rockets linne och åk hem, eller kanske bara är jag som spar på idrotts tröjor/linnen från ställen jag varit påÅka ANA F finns det många bra anledningar till. Men just Houston lockar inte över huvud taget, kanske får revidera det efter att alla varit där nu i sommar.![]()
Det är det enda jag har kommit på att jag vill göra i stan ungefärUt till spacecentret med er och gå Level 9-turen. En riktigt bra dag väntar om man har en gnutta rymdintresse!
Space Center Houston | Level 9 Tour
Fungerar inte för mig att ta mer ledigt, och det räcker med Hosuton 1 gång detta år. Har fortfarande inte kommit på vad f*n jag ska göra där![]()
Trodde du hade Bryssel som nummer 1 på den listan, eller var det någon annan?Downtown Houston är det mest tragiska jag sett. Fantastiskt trist ställe.
Det är Jonas C! Jag har trots allt bott fem år i Bryssel, av en eller flera anledningar!Trodde du hade Bryssel som nummer 1 på den listan, eller var det någon annan?