Senaste nytt

COOP Medmera mer

Nu fungerar inte mitt kort! Vid två försök senaste timmen blir det köp medges ej. Förutom att det inte gick att tanka för mer än 395 kr har mitt kort fungerat perfekt sedan augusti fram tills idag.

Mitt fungerade inte heller idag. Undrar om de har något systemproblem... Men det tydliggör onekligen hur illa det är med ett kort vars kundtjänst har stängt på helger.

Har inte heller upplevt några problem på länge. Bokade finflyg idag till Warszava för familjen. med Ryan gick lös på hela 762 sek tor 4 pers.

Försökte betala via Betala tidigare idag fick 3x medd. att köpet inte godkänts, provade en 4:e gång
en halvtimme senare då gick det bra.

Om man ska göra en riktigt stor fakturabetalning med Betalo, hur går ni tillväga då? Sätter ni in pengarna på kontot innan och tar kontakt med kundservice? Finns det något maxbelopp som de godkänner?

Om man ska göra en riktigt stor fakturabetalning med Betalo, hur går ni tillväga då? Sätter ni in pengarna på kontot innan och tar kontakt med kundservice? Finns det något maxbelopp som de godkänner?

Beror på, när jag betalade en faktura på 50K+ så gjordes detta med krediten och sedan satte jag in pengarna. När jag betalade en faktura på 172K så ville de att jag skulle sätta in pengarna först och sedan skulle de släppa upp spärren. Du får ringa in i vilket fall när det är stora summor och höra vad de säger.

Toppen