Senaste nytt

SAS Friends & Family vår 2015

Du kan tänka så att kampanjen gäller till 2015-MAY-04 (idag) kl. 23:59 svensk tid.
Om det gäller längre än så är det bara bonus. :)

Hade tänkt boka Malta över midsommar och hälsa på en vän. kikat på biljetten hela dagen för 1500:- ToR

tänkte boka ikväll då försvann den och nu ligger priset på 4200:- ToR känns som de tar emot då.

Stödbokade Paris helgen innan och åka ner till LeMans och kika när min bror tävlar där.

Ett stort tack kära medlemmar.
Bokade precis GOT-ARN-HEL för lite över 1500 i mitten av juli samt med Aegean HEL-ATH-SKG för ca 1900.
Med andra ord så blev det billigare än att enbart flyga med Aegean från Stockholm eller Köpenhamn.
Glädjetårarna var inte långt borta när man insåg att varje segment med SAS ger 600 mil till A3. Totalt 2400 mil.
Vad gör man inte för att hålla liv i A3 kortet, sen måste man ju någon gång göra sin första mileage run!!

Hade tänkt boka Malta över midsommar och hälsa på en vän. kikat på biljetten hela dagen för 1500:- ToR

tänkte boka ikväll då försvann den och nu ligger priset på 4200:- ToR känns som de tar emot då.

Stödbokade Paris helgen innan och åka ner till LeMans och kika när min bror tävlar där.
Av någon anledning missminde jag fel datum (2015-MAY-04). Jag ber om ursäkt.
Det ska vara giltig fram till 2015-MAY-05 och då bör gälla ända till 23:59 svensk tid.

Toppen