Senaste nytt

SAS Friends & Family vår 2015

"This invitation is strictly personal. It cannot be passed on. But you can buy tickets for others. There are no limits on the number of tickets you can buy."

Är den här formuleringen något man bör oroa sig för?

"This invitation is strictly personal. It cannot be passed on. But you can buy tickets for others. There are no limits on the number of tickets you can buy."

Är den här formuleringen något man bör oroa sig för?
Hur tänker du? att de kommer på att du har spridit lösenordet? Eller att du inte fått mailet och således egentligen inte bör kunna boka?

Jag är själv inte EBD, så det tänkte jag inte på. Men inte vet jag, annulerad bokning, eller problem för personen vars inlogg man använder? Jag tänkte kolla vad andra tror i alla fall. :)

Bjornpilot la ut det hela med lösen och allt på sin Instagram och han har ju blivit en form av reklampekare för SAS, så tror inte det är något problem.

Jag är själv inte EBD, så det tänkte jag inte på. Men inte vet jag, annulerad bokning, eller problem för personen vars inlogg man använder? Jag tänkte kolla vad andra tror i alla fall. :)
Verkar som att det finns två olika inloggningar som massor av folk har fått så att det skulle innebära problem för de personerna är uteslutet. Att din bokning skulle bli annullerad ser jag också som ytterst tveksamt då det tidigare har funnits liknande kampanjer där mig veterligen ingen har fått en bokning annullerad, tror du kan sitta tryggt i båten.

Tittar på priser till New York i mars 3/3 - 17/3 2016 ser att jag får betala 7820 för 2 personer ToR med VIP GO. Ordinarie pris i år var 5900 kr ToR 2 personer. I februari i år när jag besökte N.Y. så hade LH ARN-JFK ToR 2480 kr per person. Men det kanske finns andra guldkorn att finna i denna drive.

Kampanjen slutar 16/3 så det är antagligen därför det blir så "dyrt"

Absolut inget att oroa sig över, bara boka på! Använd gotogate om du inte vill köra friends2015

Toppen